Liberty direct - wysoka jakość obsługi klientów ze Szczawnicy, Ochotnicy Dolnej i Tylmanowej

Liberty Direct dołączyło do grona laureatów ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”. Nagroda jest potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi Klientów oferowanej przez ubezpieczyciela.


W ramach procesu certyfikującego Liberty Direct zostało poddane niezależnemu badaniu prowadzonemu przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która podczas wywiadów telefonicznych zapytała blisko 700 klientów o satysfakcję, szczegółową ocenę jakości współpracy, obsługę klienta na infolinii, a także o rekomendację produktów ubezpieczyciela. Wynik uzyskany przez Liberty Direct to 92% pozytywnych ocen.


Chcąc potwierdzić opinie o Liberty direct – zapytałem klientów ze Szczawnicy i Ochotnicy Dolnej i Tylmanowej – co sądzą o ubezpieczeniu komunikacyjnym w Liberty direct. Ten trudny test udało nam się zdać z doskonałą oceną, z czego jesteśmy bardzo dumni – powiedział Mirosław Mróz , pośrednik ubezpieczeniowy PAUF – Pocztowej Agencji Usług Finansowych , której dominującym udziałowcem jest Poczta Polska.


Share Button


Liberty direct - wysoka jakość obsługi klientów ze Szczawnicy, Ochotnicy Dolnej i Tylmanowej

Popularne posty z tego bloga

Ubezpieczenie szkolne - sprawdź jak szkoła zabezpiecza Twoje dziecko

jakie ubezpieczenie OC samochodu wybrać

Ubezpieczenie domu - LINK4, InterRisk,Libertydirect, Proama